קהילה - סיפורים ושירים
שירוש7764
94
160

חיים חדשים פרק 4 לפני 3 ימים

שני פרקים ברצף באותו יוםםם חחחח חברים יצא לכם טוב הפעם שאני חולה חחחח לא לידאוג זה סתם הצטננות חחח יאאלה בואו ניראה מה קורה עם אמילי!

אמילי שמה לב לדרך שבה האדם בבגדים השחורים הדגיש את מילותיו האחרונות 'הנסיכה' היא חשבה, זה לא אפשרי, היא קפאה במקום, לא היה לה דרך אחרת להתמודד עם המצב הסופר מוזר שבו היא נמצאת, אין לה דרך הגיונית להצדיק את כל המאורות שקראו לאחרונה, המילה שעלתה לה בראש שחשבה על זה היא- סיוט.
אחרי כמה דקות של שתיקה מעיקה התחיל איש אחר מתוך החמישה לומר "לא תוכלי להתנגד, את לא שייכת לכאן! והסימן  שהופיע על ידך כרגע מוכיח זאת"
אמילי הסבה את מבטה לכיוון ידה וגילתה סימן בצורת כוכב הנמצא מתחת למרפקה וגרם לאמילי להיבהל יותר.
היא הסתכלה שוב לכיוונם של אנשים המוזרים הללו וראתה שהם מהבהבים משם. רגע לפני שהם נעלמו אמר אחד מהם "אל תשכחי, אנחנו בצד שלך, הנסיכה אמילי" ברגע שסיים את המשפט אמילי פתחה את עיניה וקפצה בבהלה.
עיניה היו מטושטשות ופיה היה יבש וצרוד מרוב מיעוט בשימוש כאשר שאלה "איפה אני?"
" את אצל האחות" ענה לה קול מוכר "ג'יימס?" שאלה אמילי שראייתה התבהרה וראתה את ג'יימס מביט בה במבט מודאג. "מה אני עושה כאן?" שאלה שוב בלי לחכות לתשובתו לשאלתה הקודמת "את התעלפת והפסקת לנשום" אמילי הופתעה מנימת קולו של ג'יימס שהייתה מודאגת, דבר שלא קרה כמעט אף פעם, כנראה שגם ג'יימס שם לב כי כי שניה אחר כך עבר שוב לנימת קולו המתגרה ואמר "נו נו דלסון, למה אני מופתע כל כך?, את הרי רגילה להקפיץ את כולם על הרגליים" החיוך הופיע בזווית פניה של אמילי ומשום מה היא לא גירשה את התחושה הזאת, היא נתנה לה להתמקם ולאט לאט חיוכה התפשט והפך לרחב "הו, סוף סוף האמילי שאני מכיר חזרה!" צהל ג'ימס.
אך מיד הבעתו הפכה לטרודה כשאל "תגידי מה קרה בזמן האחרון?" אמילי לא יודע מה לענות "הוא יחשוב שאני משוגעת" חשבה לעצמה והחליטה לא לומר לו את הסיבה למה היא ככה בזמן האחרון, היא פשוט אמרה "אני בסדר אני פשוט מתגעגעת לאבא שלי" היא לא בדיוק שיקרה, היא באמת מתגעגעת, אבל נראה שהוא לא קנה את זה.
היא חזרה הביתה מוקדם, היא ידעה שאמה יודעת מה קורה שם.
היא החליטה לשאול אותה, היא התכוונה ללכת לכיוון הבית ושוב הייתה לה תחושה מוזרה מאוד שהיום הזה הולך להידרדר יותר ויותר...
היא נכנסה הביתה ומה שראתה גרם לה להפסיק לנשום...
אמה הייתה שכובה על הרצפה בלי נוע, בלי לנשום, היא מתה!
3
2
17


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
לפני 2 ימים   14:36 כימוש100  2
הייי :) באתי כי כתבת תגובה בקהילה שלי... תקשיבי את כותבת מהמם!
קראתי את הכל, מסכנה אמילי!
תמשיכייי
לפני 3 ימים   15:05 ןליאלן  1
אעעא לאאאא!!
לאאלא!!
היא איבדה את שני ההורים שלה!!))))):
מחכה להמשך מזה המתח הזה!