קהילה - סיפורים ושירים
מעולה10
74
80

המלאך השומר שלי - פרק 1 - מי אני ומה שמי אתמול

שלום לכולם.
כאן מעולה10 עם סדרה חדשה, "המלאך השומר שלי". בנימה זו, אני מודיע שהסתיימה העונה הראשונה (ואולי האחרונה) של הסדרה "הדרך אל האושר". בואו נתחיל.
יומני היקר,
כשהייתי בת 11, נאלצתי לעזוב את הוריי. גרנו באוקראינה יחדיו במשך 11 שנים, עד שלפתע פרצה מלחמה. הוריי קיבלו בדואר גלויה המבשרת על כך שישנה עליה מאורגנת לארץ ישראל ליהודי אוקראינה לילדים מתחת לגיל 12. הוריי תחילה לא רצו שניפרד, אך המצב רק הוסיף להריע. ידענו שיש לנו חלון הזדמנויות צר, שכן אחגוג 12 בקרוב, ולכן החלטנו לשלוח אותי למטוס.
לא נשאתי עימי כלום. השארתי את כל רכושי באוקראינה, והיקר מכל, הוריי. כשהגיע רכב לאסוף אותי לטיסה, אימי אמרה לי לזכור שני דברים - לזכור ששמי הוא פוקי פרינסיפ, ולזכור מספר.
נחתתי בארץ. לבדי. כשנחתתי, התברר לי שאדם כלשהו החליט לאמץ אותי. הוא לקח אותי לביתו, בעיר אופקים. "שמתי לב שכל האותיות בשם שלי מופיעות בשם של העיר שבה אתה מתגורר, אופקים - פ', ו', ק' ו-י'". "יפה, כל הכבוד! מהיכן את יודעת עברית?" האיש שאימץ אותי הציג את עצמו מבעוד מועד בשם פקר. הוא ציין שגם הוא עולה חדש, והוא מאתיופיה. השבתי לשאלתו - "אני דוברת עברית משום שהוריי נהגו לשוחח עימי בעברית". דיברתי עם הוריי עברית, אך הם מעולם לא אמרו לי מדוע. אולי הם ידעו שניאלץ להיפרד...
לאחר מספר דקות, פקר עצר ליד חנות חיות - "פוקי, אולי אני אקנה לך בעל חיים? בכל זאת, לא הגעת עם כלום ואולי תהיי בודדה...". אכן לא הגעתי עם כלום. למעשה, הדברים היחידים ש"הגעתי" עימם הם שמי ו... המספר שאימי אמרה לי לזכור. אם אימי אמרה לי לזכור מספר, הוא כנראה חשוב, חשבתי לעצמי. אולי כדאי לקנות חיית מחמד, ולקרוא לה בשם המספר שאני צריכה לזכור?
"אולי כדאי לקנות חיית מחמד, ולקרוא לה בשם המספר שאני צריכה לזכור", אמר "שבעים". מבין כל החיות האפשריות, בחרתי בחיה שמזכירה לי את עצמי, תרתי משמע.
תוכי.
פקר שמע את שבעים וצחק. אולי אני צריכה לחשוב בשקט...
המשך יבוא...

מוקדש ל מעולה10, עדי64230, תומריקו261, מיקגיא07, הבובה7שנים, איימי085, לאתות926, yaniv, אריק160, אחישי1
2
3
9


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
אתמול   19:19 קטרה5915  3
מחכה לפרק הבאאאא!!
אתמול   18:07 2שתים1  2
אמאלה שלמותת
מחכה לפרק הבאא
אתמול   17:36 ןליאלן  1
יאאא נדירררר
עוד פרקקק!!