קהילה - סיפורים ושירים
8חדגה
88
116

סיפור בהמשכים - פרק 2 - רשליט5. לפני 3 ימים

מנשמע משמשונים שלי?
אז נמשיך בסיפורינו בבית הספר למיקמק.
(למי שלא ראה את פרק 1, הנה הקישור

*********************************************************
אז נמשיך--
היום הייתי בדרכי לבית הספר למיקמק כבכל יום - ואת מי אני פוגשת? את רשליט5!! דווקא אותו!! איזה עיתוי לא מוצלח!! רשליט5 הוא המיקמק הכי שנוא עליי בבית הספר למיקמק!!
למה אתם שואלים? אספר לכם:
זה התחיל עוד בילדותינו, כשהיינו ממש קטנים, שנינו עלינו לכיתה א' והיינו באותה הכיתה. המורה הטילה עליי ועל רשליט5 לעשות עבודה (היצירה) זו הייתה הפעם הראשונה שהמורה שעשיתי עבודה!! אז אני ורשליט5 החלטנו לעשות זאת יחדיו. נפגשנו בביתו של רשליט5 והתחלנו בעבודה. שנינו עבדנו קשה - התחלנו, שכתבנו, מחקנו, כתבנו שוב, ציירנו, מחקנו, כתבנו, סיכמנו..... ולבסוף - הגענו לסיום העבודה!! הדבר האחרון שהוטל עלינו זה להגישה למורה ולקבל בעדה ציון. כזה קל וכזה מפתיע!! המורה (בשמה המלא: המורה לכתיבה יוצרת) קיבלה את העבודות מכל מיקמקי הכיתה והסתכלה עליהן בסבלנות ובמשך זמן רב. היא עברה יצירה יצירה, עד שהגיעה ליצירה שלנו! נשימתנו נעתקה! מה יהיה? היא תאהב אותה? היא תתן לנו על זה ציון טוב? (רק לציין - שמי שעבר את העבודה הנ"ל קיבל את האפשרות האחת והיחידה - ליצור עבודות בעצמו במיקמק קהילה - חלומו של כל תלמיד).
המורה עברה על הדף ולא היה ניתן לדעת מה עובר לה בראש. חיכינו וחיכינו במתח מטורף. ואז היא הסתכלה עליי ועל רשליט5 וסימנה לנו להישאר אחרי השיעור בכיתה כי היא רוצה לדבר איתנו. לאחר בדיקת העבודות של כולם, המורה התחילה בשיעור. השיעור המשיך והמשיך אך אני הייתי מאוד לחוצה ולאורך כל השיעור לא הצלחתי להתרכז. מה המורה חושבת? למה היא רוצה לדבר איתנו לאחר השיעור?
*********************************************************

בפעם הבאה אספר לכם מה המורה סיפרה לנו? מה דעתה על העבודה שעשינו? ומדוע כיום אני ורשליט5 שונאים אחד את השני?

נ.ב. אין באמת מיקמק בשם רשליט5

מוקדש לכולם
2
2
14


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
לפני 3 ימים   14:42 ןליאלן  2
יאוווו
מתחחח!!
מחכהה
לפני 3 ימים   14:37 שירוש7764  1
מהמם!
מחכה להמשך!