קהילה - סיפורים ושירים
שירוש7764
127
182

חיים חדשים פרק 10! אתמול

בבוקר של האימון הראשון, אמילי, ג'יימס ורוני התייצבו במתחם אימוני הרוח, ממתינים בציפייה למדריך החדש שלהם, אורן. השמש זרחה מבעד לחלון, והאור שהכנסתו שיחק עם הצללים בחדר, מעניין את שלושתם.אורן נכנס, לבוש בגלימה שחורה עם פרטים צבעוניים, עיניו מבריקות באור. "בוקר טוב, תלמידים," הוא אמר בקול נמוך אך החלטי. "היום אנו מתחילים במסע שלכם להכיר את הכוחות שלכם. זהו תהליך שדורש לא רק כוח פיזי, אלא גם הבנה פנימית עמוקה."

הוא עמד במרכז החדר, עיניו סורקות את פניהם של אמילי, ג'יימס ורוני. "הכוחות שלכם היו איתכם מאז ומתמיד," הוא המשיך, "הם לא נוצרו רק ברגע הזה. הם חלק מכם, מחיים שלכם, מההיסטוריה שלכם. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להתעמק בתודעה שלכם, לגלות מה נמצא בתוככם."

"מה זאת אומרת?" שאלה אמילי, מתמקדת בדבריו.

אורן חייך, "הכוח שלכם הוא כמו זרם מים. לפעמים הוא שקט, ולפעמים הוא סוער. עליכם ללמוד לגלות את הזרם הזה, להבין את המקורות שלו. זה לא יקרה בבת אחת. זהו תהליך שדורש זמן, סבלנות והתמדה. היום, אני אלמד אתכם איך להתחבר לרוח שבתוככם."

הוא לקח נשימה עמוקה והוסיף, "השלב הראשון הוא הסתכלות פנימית. זהו תהליך שבו אתם תנסו להתחבר לרוח החיה שלכם. זה ידרוש מכם להתרכז, להירגע ולשחרר את המחשבות שמסיחות את דעתכם. אתם תתמקדו בעצמכם, תנסו להרגיש את הכוח שבתוככם, ותשאלו את עצמכם: 'מה החיה שאני?'"

הוא המשיך להסביר, "כדי להתחיל, אני רוצה שכל אחד מכם ימצא מקום שקט וינשום עמוק. כשאתם מרגישים מוכנים, תתחילו לחשוב על החיות שדיברנו עליהן. תנסו לדמיין את הרוח שלהן, את הכוחות שלהן, ולחוש את התחושות שהן עוררות בכם."

"אני רוצה שתשבו בנוחות, תסגרו את העיניים, ותשמעו את הקול הפנימית שלכם," הוא הוסיף, "לאחר מכן, כשאתם מרגישים את הקשר, תאפשרו לרוח שלכם להתגלות."

אמילי, ג'יימס ורוני התיישבו על הרצפה, כל אחד מהם מנסה למצוא את המקום הנכון שבו יוכלו להתרכז. אמילי עצמה עיניה ונשמה עמוקות, מנסה לשכוח את כל מה שסובב אותה. היא ניסתה להרגיש את הכוח שבתוכה, אך ככל שניסתה יותר, כך התסכול גבר. היא חשה כאילו יש מחסום בינה לבין הרוח שלה.

לידה, ג'יימס נראה רגוע יותר. הוא הצליח להתרכז, ופניו היו שלוות. רוני, לעומתו, ניסתה גם היא, אך בינתיים, נראה שהיא מתמודדת עם קשיים.

אורן צפה בהם מהצד, מבין את הקשיים שהם חווים. "אל תדאגו אם לא תצליחו מיד. זהו תהליך שדורש זמן," הוא אמר, והדבר הרגיע את אמילי מעט.

"אני פשוט לא מצליחה," היא חשבה לעצמה, "למה אני לא מצליחה לחדור למחסום הזה?" היא ניסתה להתרכז, אבל כל מחשבה על מה שהיא רוצה להיות, על הכוח שהיא רוצה לגלות, רק גרמה לה להרגיש חלשה יותר.

"הכוח שלי נמצא כאן," היא אמרה לעצמה, "אני חייבת למצוא אותו. לא רק בשבילי, אלא גם בשביל כל היקרים לי." היא חשבה על ג'יימס, על רוני, על כל מה שהם עברו יחד, והרגישה את הלב שלה נלחם.

לפתע, היא חשה תחושה חמימה ומעקצצת, כאילו מישהו עוטף אותה באהבה. היא ניסתה להתרכז בתחושה הזו, להרגיש אותה בתוכה. ואז, בבת אחת, היא עברה את המחסום שהפריע לה.

ברגע הבא, היא מצאה את עצמה בחלל ריק. החלל היה כהה, אך לא מפחיד. הוא היה מלא באור רך וחמים, כאילו כל כוכבי השמים התכנסו סביב. אמילי חשה את השקט סביב, את השלווה שהקיפה אותה, והרגישה שהיא לא לבד.

"ברוכה הבאה, הנסיכה אמילי," היא שמעה קול עמוק ואדיב. "חיכיתי לך."

הקול היה כמו גלים רכים, שוטפים את נבכי נשמתה. אמילי לא הבינה מה קורה, אך היא ידעה שהיא נמצאת במקום מיוחד. "מי אתה?" היא שאלה, עיניה מחפשות את המקור לקול.

"אני רוחך," הוא ענה, "אני כאן כדי להדריך אותך במסע שלך."

אמילי הרגישה את הלב שלה מתמלא בתקווה. היא רדפה אחרי הקול, מצפה לפגוש את רוחה אך רגע לפני כן היא איבדה ריכוז.
בן רגע אמילי נחתה חזרה למציאות.

בינתיים, ג'יימס סיים את התהליך שלו. הוא פתח את עיניו, והרגיש את השינוי שחולל בתוכו. "אני חושב שאני יודע מי אני," הוא אמר, מבטו מתמקד באורן.

"מה גילית?" שאל אורן, מתקרב אליו.

"גיליתי שאני רוח זאב," ג'יימס ענה, "אני מייצג נאמנות וחברות."

אורן חייך, הוא הניח אצבע אחת על ראשו של ג'יימס ודיקלם, "השתמש בכוח החיה שניתן לך בחכמה, בדרך של האור."

אמילי, עדיין בתוך החלל, חשה את הכוח שלה מתעורר, אך הרגשה חדשה החלה לפקוד אותה – תסכול. "למה אני לא מצליחה?" היא חשבה, "למה אני לא יכולה לגלות את הרוח שלי?"

אורן ראה את התסכול על פניה של אמילי, אך הוא ידע שזהו חלק מהתהליך. "אל תדאגי, אמילי," הוא קרא, "לא נורא אם את לא מצליחה בפעם הראשונה. את תנסי שוב, ותצליחי."

אך אמילי הייתה נחושה. "אני לא יכולה לוותר," היא אמרה לעצמה. "אני חייבת להצליח. אני לא רק נלחמת בשבילי, אלא גם בשביל כל היקרים לי. אני אצליח לגלות מי אני. לא משנה כמה זמן ואנרגיה זה יקח!
אני חייבת לעשות את זה"

היא ניסתה להתרכז, לשחרר את המחשבות המטרידות, ולהתמקד בתחושה החמימה שעוטפת אותה. ואז, ברגע אחד, היא הרגישה את הכוח שלה מתערבב עם הרוח, והכל התחבר יחד.

הרגשה חמימה ומפנקת עטפה אותה, ופתאום היא חשה שהמחסום נשבר.

בפעם השנייה בחייה היא לא הייתה באותו המקום שבו הייתה קודם. היא הייתה שוב בחלל הריק, אך הפעם, היא ידעה שהכול ישתנה.

ואז, ברקע, היא שמעה את הקול העמוק שוב, "שלום שוב נסיכה. אני מניח שאפשר להתחיל"

החלל סביבה הסתובב קלות והיא חשה סחרחורת.
היא ניערה את ראשה וממש מולה ניצבה רוחה.

אמילי הבינה שהיא ניצבת כעת מול  רוח הדרקון
4
4
11


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
היום   10:43 סבבוש38  4
אמאלה הכתיבהההה
פרק נדיררר^^
אתמול   12:00 ןליאלן  3
הנה הסתדרר!!!
יאייי
אתמול   11:05 מקמק10012  2
יפה
אתמול   10:54 ןליאלן  1
אוקיי אממ יש כאן תקלהה
אבל בגלל שאמרת לי את הקונספט של הפרק
אני אקרא את הבא =)