קהילה - סיפורים ושירים
XסיפוריםX
17
22

סתם סיפור על חברים שדרכיהם נפרדו אתמול

בכפר קטן, שני ילדים, יואב וליה, גדלו כחברים הכי טובים. הם היו בלתי נפרדים, חקרו את העולם יחד, שיחקו במשחקים, ובילו שעות רבות בחוץ, תחת השמש החמה. כל יום היה הרפתקה חדשה, עם חלומות גדולים על מה שצפוי להם בעתיד. הם שיערו שהחברות שלהם תימשך לנצח, כי איך אפשר להפריד בין שני אנשים שחולקים כל כך הרבה זיכרונות? אולם, עם השנים, החיים התחילו לקחת אותם לכיוונים שונים. יואב מצא את עצמו נשאב לעולם הספורט, שם גילה את התשוקה שלו לריצה ולתחרויות. הוא החל לבלות יותר ויותר זמן באימונים, משתף את הלהט שלו עם חברים חדשים. לעומת זאת, ליה, שהתאהבה בעולם האמנות, התחילה לעסוק בציור וביצירה. היא חיפשה את הדרך להביע את רגשותיה באמצעות הקנבס, והחלה לחלום על תערוכות אמנות שיציגו את כישוריה.

ככל שעבר הזמן, המפגשים ביניהם הפכו לנדירים יותר. הם נפגשו מעין ומעין, אך הדיבורים הפכו להיות מדומים, כמו רוחות רפאים של מה שהיה פעם. גם כשהם נזכרו בחלומותיהם המשותפים, הם הרגישו עצב עמוק, כאילו משהו יקר ערך נעלם מהם. הם ניסו לשחזר את החיבור שהיה ביניהם, אך כל ניסיון כזה רק הדגיש את המרחק שגדל ביניהם. הם הבינו שדרכים נפרדות הן חלק בלתי נמנע מהחיים, וכי לפעמים אנשים מתפתחים לכיוונים שונים, גם אם זה כואב.

למרות המרחק הפיזי והרגשי, בליבם היה להם מקום מיוחד זה לזה, מקום של תקווה שאולי יום אחד הם ישובו זה אל זה. בינתיים, כל אחד מהם המשיך בדרכו ובצעדים שלו. יואב הפך לספורטאי מצליח, כשהוא מתמודד בתחרויות ומביא הביתה מדליות, בעוד שליה הצליחה להקים תערוכת אמנות מרשימה, שם הציגה את יצירותיה בפני הקהל. עם זאת, בליבם, הם חשו חוסר וכאב. אף אחד מהם לא הצליח למצוא תחליף לחברות שהייתה להם, והם ידעו שזה לא משנה כמה יצליחו בתחומים שלהם, משהו חסר להם.

אך יום אחד, הם נפגשו שוב במפגש של מחזור הלימודים שלהם. לאחר זמן כה רב, הם עמדו זה מול זה, חייכו כמו שהיו חושבים שיחייכו לנצח, אך בעיניהם נראו סימנים של געגועים. הם הבינו שהחברות האמיתית יכולה להמשיך להתקיים, אף שהיא שונה מאוד מאשר הייתה בעבר. זה היה רגע של חיבור מחודש, שבו הם הכירו בכך שלמרות השינויים, הקשרים שנוצרו בילדותם עדיין חיים בתוכם.

מוקדש לכולכם❤️
1
5


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה