תנאי שימוש - הורדת צילצולים וקליפים לסלולר
ברוכים הבאים לתקנון התוכן סלולאר במיקמק (להלן: "האתר")
השירות מופעל על ידי די.אי.סי טכנולוגיות רשת בע"מ (להלן "החברה")
שירות התוכן הסלולרי של החברה (להלן גם: "התכנים ו/או שירות") הנו שירות משלוח הודעות, שירותים, מידע ותכנים קוליים, גרפיים ואחרים לצגי הטלפונים הסלולריים של משתמשי השירות (להלן: "המשתמש").
השירות פועל ברשתות סלקום, פלאפון, פרטנר ומירס (כל אחד: "המפעיל הסלולרי" וביחד: "המפעילים הסלולריים")
חשוב להקפיד ולעיין בתקנון מאחר והשימוש בתכנים מעיד על הסכמת המשתמש לתנאי התקנון המפורטים להלן. במידה ואינך מסכים לתנאים הקבועים בתקנון זה, הנך מתבקש לחדול מלהשתמש בתכנים לאלתר.
כל מקום בתקנון זה בו נעשה שימוש בלשון זכר, הכוונה הנה לנשים ולגברים כאחד
מובהר כי ביצוע הרכישה לשירותי החברה ו/או הורדה ו/או צריכה של תכנים, על –ידי מי שגילו הוא פחות מ-18 ("קטין") תהיה אך ורק באישור הורה או אפוטרופוס של הקטין ו/או באישור בעל מכשיר הטלפון. בצריכת תכנים כאמור, המשתמש מאשר כי קיבל את האישור כמפורט לעיל.

פעולת ההורדה
על מנת להוריד את התוכן הסלולארי, יש לשלוח בהודעת SMS למספר 8484 את המילה אשר רלוונטית לתוכן המתבקש.
לאחר שליחת הSMS יתקבל במכשיר קישור להורדת השיר למכשיר.
החברה לא תהיה אחראית למקרים בהם המשתמש ינסה להוריד במכשיר אשר לא תומך בשירות ולא תישא בכל אחריות בנידון.
חלק מהתכנים הניתנים במסגרת השירות הנם תכנים שניתן לקבלם באופן חד פעמי (ללא הרשמה לשירות אלא על ידי משלוח הודעת טקסט SMS)


אבטחת מידע
החברה תנקוט בכל הצעדים הסבירים לאבטחת המידע הנמסר על ידי המשתמש, עם זאת החברה אינה יכולה לאבטח את מערכות המידע והתקשורת אבטחה מושלמת מפני חדירות בלתי מורשות ושימוש אסור של צדדים שלישיים. לפיכך החברה לא תישא בכל אחריות, ישירה או עקיפה, במקרים של גילוי ושימוש במידע הנמסר על ידי המשתמש הנובע, במישרין או בעקיפין, מחדירות בלתי מורשות של אחרים או כתוצאה ממעשים ו/או מחדלים אשר אינם בשליטתה.

עלות השימוש בשירות
השירות יינתן בתשלום בכפוף לתעריפי השירות כפי שהם מתפרסמים באתר וכפי שיתעדכנו מעת לעת.
תעריפי השירות נכון למועד זה הנם כדלהלן:
 
 סוג התוכן  מילת ההפעלה  עלות בש"ח
 רינגטונים  "שר" / "מיקמקשר"   5 ₪
 וידאו קליפ  "מונדו" / "מיקמק"   5 ₪

* כל המחירים כוללים מע"מ.
** החברה אינה גובה תשלום עבור גלישה באינטרנט הסלולרי. תשלום זה מוגדר ומתבצע ישירות אל מול המפעיל הסלולרי.
 

מי יכול להשתמש בתכנים וכיצד משתמשים בשירות?
בשירות יכול להשתמש כל בעל מכשיר סלולרי הקשור בהסכם רט"ן (רדיו טלפון נייד) עם אחד המפעילים הסלולריים, או המחזיק במכשיר סלולרי כדין (ובהסכמת בעל המכשיר), אשר אינו חסום לקבלת שירותי תוכן, ובכפוף לכך, שהמכשיר הסלולרי מאפשר את אספקת השירות המבוקש


צורך קבלת התכנים המשתמש מצהיר:
1. כי הוא מסכים ומאשר שהשירות הניתן הינו לשימושו האישי בלבד וכי לא ישתמש בו למטרות עסקיות או מסחריות.
2. כי הוא מסכים ומאשר את מדיניות הגנת הפרטיות של החברה והשימוש אותו תעשה בפרטים הנמסרים על ידו במסגרת הצטרפותו לשירות ו/או בדפוסי השימוש שלו בשירות ו/או מיקומו,
3. כי הוא מודע למגבלותיה של רשת האינטרנט בנושא של אבטחת המידע העובר בה ומשחרר את החברה מכל אחריות בעניין זה.
4. כי הובא לידיעתו כל מידע הדרוש לשם שימושו בשירות.
5. כי הוא מתחייב לא להשתמש בשירות כל שימוש אשר אינו בהתאם לכל דין ו/או אינו בהתאם למסמך זה.
6. כי הוא מתחייב לא להשתמש בשירות באופן הפוגע ו/או משבש פעולתן של מערכות מחשב ו/או מחשבים.
7. כי הוא מודע לכך שהתכנים והמוצרים המוצעים במסגרת השירות למשתמשים מוגנים בזכויות יוצרים וכי כל שימוש שאינו בהתאם למפורט בתקנון זה מהווה הפרה של זכויות החברה, יוצרי היצירות ועלול לגרום לנזקים כספיים, כלכליים ואחרים לגורמים אלו. המשתמש מתחייב שלא להפר זכויות אלו.
8. . המשתמש מצהיר בזאת כי הוא יודע ומסכים לכך שבמקרים מסוימים הצליל שיתקבל על ידו וישמע באמצעות מכשיר הטלפון האישי, לא ישמע דומה ליצירה המקורית ו/או לצליל שהושמע באמצעות השירות או באמצעי אחר, וזאת עקב מגבלות טכניות של מכשירי הטלפון השונים להשמעת מנגינות.
9. כי הוא מודע לכך שהתמונות המסופקות במסגרת השירות עלולות להראות שונה מצורתן באתר השירות או בפרסומים אודות השירות, עקב הבדלים בין יכולת הצגת התמונה ברשת האינטרנט לעומת צגי טלפונים סלולריים.
10. כי הוא מודע לכך שמאחר והמוצרים נשוא השירות ישלחו אל מכשיר הרט"ן האישי של המשתמש באמצעות המפעילים הסלולריים יתכנו שיבושים שונים. המשתמש יודע ומסכים בזאת כי נושא זה אינו בשליטת ו/או אחריות החברה ו/או המפעילים הסלולריים.
11. כי הוא מסכים לכך שהחברה לא תהיה אחראית לגישה ללא הרשאה או לשינוי ללא הרשאה של היצירות העצמיות או הנתונים של המשתמש, ולחומר או נתונים שיישלחו או יתקבלו או שלא יישלחו או שלא יתקבלו.
12. כי הוא מסכים לכך שהחברה אינה נושאת באחריות או בחבות לכל תוכן או התנהגות מאיימים, משמיצים, מגונים, פוגעים או לא חוקיים של כל גורם אחר, או לכל הפרת זכויות של גורם אחר, כולל זכויות קניין רוחני.
13. כי הוא מסכים לכך שהחברה אינה אחראית לכל תוכן הנשלח באמצעות ו/או נכלל בשירות על-ידי צד שלישי כלשהו.
מבלי לפגוע בכל זכות אחרת של החברה על פי כל דין, במקרים בהם החברה תחשוש כי השימוש של המשתמש בשירות אינו עולה בקנה אחד עם הוראות הסכם זה ו/או כל דין, תהיה החברה רשאית להתחקות אחר השימוש אותו יעשה בשירות, למנוע ממנו גישה לשירות, להעביר את פרטי ו/או דפוסי התנהגותו בשירות לצדדים שלישיים אשר יוכיחו, להנחת דעתה של החברה, כי הנם נפגעים מפעילותו המפרה כאמור וכן כל פעולה אחרת אשר החברה תמצא לנכון, והכל בכפוף לכל דין.
המשתמש נותן בזאת את הסכמתו לכך כי החברה תהיה רשאית לגבות ממנו, באמצעות המפעיל הסלולרי, את הסכומים המגיעים לה בקשר עם השירות. חיוב זה יבוצע במסגרת חשבון הרט"ן התקופתי בו המשתמש מחויב כלפי המפעיל הסלולרי ובאמצעות כרטיס האשראי שלו ו/או חשבון הבנק שלו, שאת פרטיהם מסר למפעיל הסלולרי והמופיעים בהסכם למתן שירותי רדיו טלפון נייד עליו חתם, או כפי שישונו על ידו בעתיד - אם ישונו. על גבית הסכומים המגיעים לחברה כאמור יחולו הכללים עליהם חתם המשתמש בהסכם למתן שירותי רט"ן, בשינויים המחויבים.


שונות
במידה והמשתמש אינו הבעלים הרשום של קו הטלפון הסלולרי לגביו מתבקש השירות, הרי שהמשתמש מצהיר ומתחייב בזאת כלפי החברה כי הצטרפותו לשירות (לרבות חיובו בתשלום בגין השירות), הנה על דעתו ובהסכמתו המלאה של הבעלים הרשום של קו הטלפון עבורו יירשם השירות כאמור, וכי הוא ישא בלעדית באחריות וישפה את החברה בגין כל תביעה ו/או דרישה של הבעלים הרשום של קו הטלפון לגביו התבקש השירות.


דין ומקום שיפוט
על תקפותו, פרשנותו ו/או הפרתו של הסכם זה יחולו דיני מדינת ישראל.
סמכות השיפוט הבלעדית בכל הקשור לתקפותו, פרשנותו ו/או הפרתו של הסכם זה תהא לבתי המשפט המוסמכים בעיר תל-אביב יפו.
שינויים בתנאי התקנון
החברה רשאית לשנות בעתיד את תקנון השירות. המשך קבלת השירות לאחר כל שינוי כאמור יהווה ראיה לאישור קבלת השינויים. למרות האמור לעיל, החברה תודיע למשתמשים על תחילת גביית תמורה ו/או העלאת תעריפים ו/או שינוי מנגנון החיוב בגין השירות באמצעות הודעה באתר השירות ופרסום המחיר החדש. מומלץ למשתמש לעיין בהוראות התקנון בכל כניסה מחודשת לאתר על מנת לעמוד על השינויים שחלו בהוראות התקנון.


מוקד שירות לקוחות (בנוגע לשירותים סלולריים בלבד!)
חברת יוניסל מפעילה מוקד שירות לקוחות לתמיכה בשירות, ניתן לפנות למוקד בכל בעיה ו/או תקלה בשירות. כל הסתייגות מתשלום תוגש לא יאוחר מתוך 30 יום מקבלת חשבונית החיוב על ידי המשתמש.